پروژه های در دست اجرا:
پاسخ مدیرعامل مخابرات به منتقدان خرابی تلفن
 
برخی از مشترکان از طولانی شدن روند حل مشکل خرابی تلفن ثابت گلایه دارند با این وجود مدیرعامل مخابرات استان تهران تاکید دارد در این زمینه امور با سرعت خوبی انجام می شود.به گزارش ایتنا از ایسنا، بحث تاخیر در حل خرابی تلفن بار اولی نیست که مطرح می شود و پیشتر از سوی مسئولان در این زمینه صحبت های متعددی مطرح شده و از کاهش زمان انتظار افراد برای حل خرابی ها خبر داده شده بود، با این وجود همچنان مشترکان متعددی هستند که نسبت به این مساله گلایه دارند.علیرضا صیدی - مدیرعامل مخابرات استان تهران - در پاسخ به این گلایه ها گفت: به هیچ عنوان چنین موضوعی را قبول ندارم که رسیدگی به بحث خرابی های تلفن روند کندی دارد.از سوی دیگر مناطق ما به طور مرتب بازرسی می شوند و به شخصه به تازگی از مرکز ۲۰۱۱۷ که مخصوص خرابی تلفن است بازدید داشته ام و اصلا چنین بحثی را قبول ندارم که به طور کلی عملکرد این مرکز دچار مشکل است.مدیرعامل مخابرات استان تهران همچنین عنوان کرد: حتی گزارش هایی که به من رسیده برعکس این موضوع را گزارش می دهد. خود ما نیز به طور نمونه از مردم در این زمینه سوالاتی داشته ایم و برهمین اساس می توان اعلام کنیم که این روند خیلی سریع انجام می شود.صیدی در پاسخ به این سوال که در نهایت چند ساعت زمان صرف حل خرابی می شود، گفت: شاید میانگین انجام این عمل برای تلفن ثابت به چند ساعت در روز برسد، هرچند که ممکن است این رقم در خصوص ADSL کمی متفاوت باشد.وی در عین حال متذکر شد: نکته دیگر آنکه گاهی افراد تماس گرفته و در خصوص خرابی خط تلفن خود اطلاع رسانی می کند اما هنگامی که ماموران ما به منزل مراجعه می کنند، فرد پاسخگو نبوده و در منزل نیست.مدیرعامل مخابرات استان تهران در پایان با یادآوری این که مراکز حل خرابی به طور دائم ارزیابی شده و حتی حقوق آنها به نحوه عملکرد شان بستگی دارد، اظهار کرد: با این وجود اگر مشترکی در این خصوص با مشکل مواجه بود شماره های ۲۰۲۰ آماده دریافت انتقادات مردمی بوده و مردم می توانند مشکلات خود را از طریق آن اعلام کنند.

منبع خبر: ایتنا




 
 
 

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت ارتباطات طیف گستر است.
اجرا و پشتیبانیNikaIT